Karrier

Az INCON-LOGISTIC Kft.

állásajánlata

Szervezeti egység: Ügyvezetés

Munkavégzés helye: Siófok

A funkciót betöltő személy jellemzői:

  1. Jó kommunikációs készség
  2. Jó kapcsolatteremtő képesség
  3. Erős üzleti adminisztrációs készség
  4. Nem csak „adásra”, hanem „vételre” is állított karakter
  5. Kiáll igazáért, de észérvekkel meggyőzhető
  6. Öntevékeny, de szabálykövető
  7. „Észrevesz, szóvá tesz, megold” típusú személyiség
  8. Betartja a szolgálati utat
  9. Megfelel a „nem elég profinak lenni, de annak is kell látszani, DE nem elég profinak látszani, annak is kell lenni” kitételnek
  10. Csapatjátékos, motivátor, jópélda-mutató egy személyben

Iskolai végzettség

  • Egyetem vagy főiskola
  • Orientáltság – marketing, PR és kommunikáció, online marketing, közgazdasági

Szakmai gyakorlat

  • 1-2 év marketing, PR és kommunikáció területén szerzett közép- illetve nagyvállalati tapasztalat előnyt jelent
  • Pályakezdő külföldi szakmai, nagyvállalati gyakornoki tapasztalattal

Nyelvismeret

Elsődleges nyelvek: angol, német

Francia és egyéb nyelv ismerete előnyt jelent

Feladatai

  1. Az ügyvezető igazgató munkavégzésének támogatása

a. általános ügyvezetői adminisztrációs feladatok

b. elemzések, kimutatások, prezentációk készítése

c. szükség szerint döntéselőkészítő anyagok készítése az ügyvezető igazgató részére

d. értekezletek-, jelentések rendjének támogatása a vállalat vonatkozó szabályai szerint

e. kapcsolattartás és szükség szerint együttműködés a vállalat egyéb funkcionális területeivel, különös tekintetettel a marketing, PR-és kommunikációs külső és/vagy belső munkatársakra

  1. A vállalat stratégia jövőképének, belső működésének részletes megismerése annak érdekében, hogy már rövidtávon (1-2 év) alkalmas legyen vállalaton belüli előrelépésre (középvezető), a vonatkozó karrierépítési tervekkel összhangban
  2. Aktív részvétel:

a. a vállalat marketing stratégiájának kialakításában és megvalósításában

b. marketing kampányok megtervezésében és lebonyolításában, kiértékelésében

c. PR események, rendezvények megtervezésében, megszervezésében és koordinálásában

d. a vállalati honlap naprakészségének biztosításában és együttműködés a vonatkozó munkatársakkal

e. a vállalat CSR/GCC (Corporate Social Responsibility/Good Corporate Citizen) tevékenységében

f. a vállalkozás minőségbiztosítási, környezetvédelmi- és belső ellenőrzési tevékenysége által megkívánt feladatokban

4. Az éves üzleti terv nyomon követese, időszaki kiértékelése

5. Az INCON tevékenységére vonatkozó KSF-ek (Kulcs Siker Faktorok) és KTM-k (Kulcs Teljesítmény Mutatók) tudatos használata

Alkalmazás típusa

  • Főállású munkaviszony
  • 2 éves határozott idejű szerződés, mely 2 év után határozatlan idejűvé változhat megfelelés/ előléptetés esetén

Motivációs csomagja

  1. Attraktív havi alapfizetés
  2. Éves bónusz a vállalat vonatkozó szabályai szerint
  3. Egészségpénztár

A funkció megnevezése: Diszponens

Szervezeti egység: Operáció

Munkavégzés helye: Siófok

A funkciót betöltő személy főbb jellemzői:
1. Nagyfokú/kiemelkedő precizitás.
2. Vevőcentrikusság, vevő empátia.
3. Nagyfokú koordinátori, ügyintézői készség.
4. Kiemelkedő kapacitás gazdálkodói képesség.
5. Jó kommunikációs képesség.
6. Jó kapcsolatteremtő képesség.
7. Erős üzleti adminisztrációs képesség.
8. Kiáll igazáért, de észérvekkel meggyőzhető.
9. Öntevékeny, de szabálykövető.
10. „Észrevesz, szóvá tesz, megold” típusú személyiség.
11. Betartja a szolgálati utat.
12. Megfelel a „Nem elég profinak lenni, de annak is kell látszani; DE nem elég profinak
látszani, annak is kell lenni!” kitételnek.
13. Csapatjátékos, motivátor, jópélda mutató egy személyben.

Iskolai végzettség
– Szakirányú középfokú végzettség – gazdasági képzettség előnyt jelent
– Orientáltság, elkötelezettség (szükség szerint vállalja a szakirányú képesítés
megszerzését)

Szakmai gyakorlat
– 1-2 év logisztikai, szállítmányozási, fuvarszervezési területen betöltött pozíció
– Pályakezdő, külföldi szakmai és/vagy nagyvállalati gyakornoki tapasztalattal

Nyelvismeret
– Elsődleges nyelvek: angol és/vagy német nyelvek középfokú ismerete
– Francia és egyéb nyelv ismerete előnyt jelent

Feladatai
1. A vállalat stratégia jövőképének, küldetésének, értékeinek, belső működésének
részletes megismerése, a vállalat mindennapi üzletvitelében való alkalmazása
érdekében.
2. Fuvarmegbízások, szállítmányozási visszaigazolások előkészítése.
3. Diszponálás.
4. Árajánlatok kiadása, iktatása utasítás szerint.
5. Ügyfélkapcsolattartás, ügyfélelégedettség növelése a munkája során.
6. Szállítóeszközök teljesítésének ellenőrzése, koordinálása.
7. Végzi a vállalat szolgáltatási körében fellelhető összes logisztikai tevékenységhez
kapcsolódó koordinációt.
8. Ismeri és elkötelezett a vállalat minőségpolitikája és minőségirányítási rendszere,
fenntarthatósági tevékenysége, társadalmi szerepvállalása iránt.
9. Javaslataival, észrevételeivel segíti a társaság üzleti tevékenységének
eredményességét, a megrendelők megelégedettségének fokozását.
10. Ismeri, betartja és alkalmazza a rá vonatkozó munka- és balesetvédelmi, egészségügyi,
környezetvédelmi, valamint más hatósági előírásokat, szabályokat és törvényeket és
betartatja azokat az esetlegesen az irányítása alatt dolgozó munkavállalókkal.

Alkalmazási típus
– Főállású munkaviszony
– 2 éves határozott idejű szerződés, mely 2 év után határozatlan idejűvé változhat
megfelelés/előléptetés esetén

Motivációs csomagja
1. Attraktív havi alapfizetés
2. Éves bónusz a vállalat vonatkozó szabályai szerint
3. Egészségpénztár
4. Rezsitámogatás a vállalat „Gondoskodó Vállalat” programjában foglaltak szerint

A funkció megnevezése: Fenntarthatósági menedzser

Szervezeti egység: Ügyvezetés

Munkavégzés helye: Siófok

A funkciót betöltő személy főbb jellemzői
1. ESG (Environmental Social Governance) és CSR (Corporate Social Responsibility) alapismeretekkel és orientáltsággal rendelkezik.
2. Érti az ESG és a CSR jelentőségét a vállalat által nyújtott szolgáltatások szempontjából.
3. Ismeri vagy képes elsajátítani a nemzetközi fenntarthatósági irányelveket és szabályozásokat.
4. Képes bizonyítani a CSR elvárások és szabványok iránti elkötelezettségét.
5. Ismeri vagy képes elsajátítani azt, hogy miként alkalmazhatók a fenntarthatósági elvek az ellátási láncában.
6. Jó kommunikációs készség.
7. Jó kapcsolatteremtő képesség.
8. Erős üzleti adminisztrációs készség.
9. Kiáll igazáért, de észérvekkel meggyőzhető.
10. Öntevékeny, de szabálykövető.
11. „Észrevesz, szóvá tesz, megold” típusú személyiség
12. Betartja a szolgálati utat.
13. Megfelel a „Nem elég profinak lenni, de annak is kell látszani; DE nem elég profinak látszani, annak is kell lenni!” kitételnek.
14. Csapatjátékos, motivátor, jópélda mutató egy személyben

Iskolai végzettség
– Egyetem, főiskola (gazdasági képzettség előnyt jelent) – gazdasági képzettség előnyt jelent
– Orientáltság, elkötelezettség (szükség szerint vállalja a szakirányú képesítés
megszerzését) a fenntarthatósági (környezetvédelem, minőségbiztosítás, minőségirányítás) terület iránt

Szakmai gyakorlat
– fenntarthatósági (környezetvédelem, minőségbiztosítás, minőségirányítás) terület
– Pályakezdő, külföldi szakmai és/vagy nagyvállalati gyakornoki tapasztalattal

Nyelvismeret
– Elsődleges nyelvek: angol és/vagy német 
– Francia és egyéb nyelv ismerete előnyt jelent

Feladatai
1. A vállalat stratégia jövőképének, küldetésének, értékeinek, belső működésének
részletes megismerése, a vállalat mindennapi üzletvitelében való alkalmazása
érdekében.

2. A vállalat fenntarthatósági (ESG, CSR) tevékenysége stratégiájának kidolgozása, implementációja különös tekintettel a vállalat Lean and Green szervezeti tagságára

a. szükség szerint döntéselőkészítő anyagok készítése a vállalat menedzsmentje részére,
b. elemzések, kimutatások, prezentációk készítése,
c. kapcsolattartás és szükség szerint együttműködés a vállalat kiemelt (Key Account, Major Account) vevőivel és fuvarozási szolgáltatást nyújtó beszállítóival/alvállalkozóival a vállalat teljes ellátási láncra vonatkozó fenntarthatósági céljainak teljesítése érdekében,
d. kapcsolattartás és szükség szerint együttműködés a vállalat egyéb funkcionális területeivel, különös tekintetettel a marketing, PR-és kommunikációs külső és/vagy belső munkatársakra,
e. egyéb – a fenntarthatósági tevékenységre vonatkozó – az ügyvezető igazgató által meghatározott feladatok elvégzése.

3. Aktív részvétel:

a. a vállalat fenntarthatósági tevékenységéhez kapcsolódó marketing kampányok megtervezésében és lebonyolításában, kiértékelésében,
b. a vállalat fenntarthatósági tevékenységéhez kapcsolódó PR események, rendezvények megtervezésében, megszervezésében és koordinálásában,
c. a vállalati honlap fenntarthatóságra vonatkozó része naprakészségének biztosításában és együttműködés a vonatkozó munkatársakkal,
d. a vállalkozás minőségbiztosítási, környezetvédelmi- és belső ellenőrzési tevékenysége által megkívánt feladatokban.

4. Az éves üzleti terv fenntarthatóságra vonatkozó részeinek (tevékenység, költség, stb.) nyomon követese, időszaki kiértékelése.

5. Az INCON fenntarthatósági tevékenységére vonatkozó KSF-ek (Kulcs Siker Faktorok) és KTM-k (Kulcs Teljesítmény Mutatók) tudatos használata.

6. A vállalat megítélésének további javítása a vonatkozó piacok, partnerek (vevők, beszállítók) és munkatársak fenntarthatósági követelményeinek és elvárásainak ismerete révén.

Alkalmazási típus
– Főállású munkaviszony
– 2 éves határozott idejű szerződés, mely 2 év után határozatlan idejűvé változhat
megfelelés/előléptetés esetén

Motivációs csomagja
1. Attraktív havi alapfizetés
2. Éves bónusz a vállalat vonatkozó szabályai szerint
3. Egészségpénztár
4. Rezsitámogatás a vállalat „Gondoskodó Vállalat” programjában foglaltak szerint

 

Ha érdekli bármelyik pozíció, kérjük keressen bennünket a + 36 84 580 048 telefonszámon vagy a gyulai_krisztina@incon-logistic.hu e-mail címen!